W Przedszkolu Publicznym w Połańcu wraz z Filiami wspólnie świętowaliśmy urodziny Fryderyka Froebla podczas Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego trwającego od 17.03. – 21.04.2021r. Co tydzień Zespół Froebel z Lublina przesyłał do przedszkola zróżnicowane, kreatywne zadania do wykonania, dostosowane do każdej grupy wiekowej. Działania stwarzały wiele sytuacji edukacyjnych wpływających na budowanie pozytywnej samooceny dzieci a także wspierały myślenie twórcze i rozwój kreatywności u przedszkolaków.

 

Do realizacji tygodnia froeblowskiego włączyły się nauczycielki: D. Rzepka, N. Nalepa, B. Gołyska, A. Cieślik,  które koordynowały działania projektu realizując je w poszczególnych grupach: „Kotki” dzieci 3,4-letnie, „Jeżyki” dzieci 6-letnie, „Elfy” dzieci 6-letnie, „Leśne Ludki” dzieci 5-letnie.

Należy wspomnieć, że czas trwania projektu objął okres edukacji zdalnej, w tym miejscu chciałyśmy podziękować wszystkim zaangażowanym przedszkolakom, a przede wszystkim rodzicom za wspieranie dziecka, wykonywanie zadań, doświadczeń i za przesyłanie zdjęć z ich realizacji.

Uczestnicy projektu rozwijali zainteresowania związane z pedagogiką F. Froebla, rozbudzali wszechstronne umiejętności m.in. społeczno-przyrodnicze, manualne, matematyczne itp.

Za aktywne uczestnictwo w OGÓLNOPOLSKIM PROJEKCIE EDUKACYJNYM „Świętujemy! Freblujemy” nasi podopieczni otrzymali dyplomy. Zwieńczeniem projektu była konferencja „Czego naprawdę potrzebują dzieci - pedagogika froeblowska w praktyce”, w której uczestniczyli nauczyciele z naszego przedszkola.

B. Gołyska

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć ciasteczka: Jak wyłączyć ciasteczka w przeglądarce..

  Akceptuje cookies na tej stronie
EU Cookie Directive Module Information